Tuesday, March 2, 2010

Ehete eri...

Esimene kaelakee on raske ja massiivne...kasutasin suuri poolmatte klaasist kuule ja jämedat ketti, vahele kasutasin juba paar aastat tagasi kalastustarvete poest ostetud "jubinad". Nii kaua ootasid head ideed ja nüüd lõpuks olen täitsa rahul, et siia kaelakee juurde ära kasutasin. Mhmm...pean vist jälle kalastustarvete poodi külastama...
Teise kaelakee juures kasutasin ära juba mõnda aega karbis kasutult seisnud hallid matid klaasist helmed, koos roosaga sobivad minu meelest ideaalselt. Pildistamisel kasutasin paar aastat tagasi Seidla vanavara laadalt ostetud pitsi, mis on pitsi kohta ikka väga-väga suur. Kuna üks mu huvidest on koguda vanavara ja eriti meeldivad mulle just nõud, siis vaikselt neid ikka on mu koju kogunenud. Vanadel asjadel on oma hing ja lugu, mida uutel ju pole. Kahjuks ei tea selle pitsi "lugu".
Ja kolmas kaelakee...kasutasin ära roosad klaashelmed ja lisasin juurde metallhelmeid ning natuke läbipaistavaid helmeid. Selle ilusa portselankuju sain kingituseks kadunud tädilt. Mäletan kuidas lapsena käisin ja imetlesin seda kujukest...kujuke seisis tädi televiisori peal. Ja siis ühel heal päeval kinkis tädi selle portselankuju mulle...ooo, ma olin õnnelik.

4 comments:

  1. See keskmine roosa koos stiilse pitsiga on ikka tõeline pärl....

    ReplyDelete
  2. Aitäh Meeli! See on ka minu lemmik neist kolmest.

    ReplyDelete
  3. Mulle meeldib see roosa kee. Nii õrn ja armas. Kampsun on klass omaette. Oled üks virk tüdruk meil. Jään uusi tegemisi ootama.

    ReplyDelete