Tuesday, March 29, 2011

Freddie kampsik ja efektlõngast sall.

Tellimusena tehtud kampsik imearmsale kutsale, Freddiele. Eelmisel aastal tehtud kampsik hakkas suurest kandmisest koledaks muutuma ja tuligi vardaid klõbistama hakata, et uus kehasoojendaja kududa.

Seekord valisin kudumiks Dropsi mudeli. Väga huvitav oli kududa, palju palmikuid....aina keera ja keeruta ning tulemus sai minu meelest päris ilus. Õnneks sai ka Freddiele paras...modelliga pole mul olnud võimalust kohtuda:)

Lõng: tundmatu kodustest varudest
Vardad: 4,0


Eks ole nii armas nupsik kutsa? Nii armas oma kampsikus ja hea poseerija:)


Üks sallike on ka vahepeal valmis saanud:)

Paar nädalat tagasi käisin Tartus ja õnneks oli seekord ka üsna palju aega linnas ringi kolada. Abakhanist leidsin väga vahva efektlõnga, Schachenmayri "Arabella", paljude ilusate ja erinevate värvide vahel oli nii raske valikut teha...aga kotti rändasid lõpuks beež ja must. Kududa oli huvitav kuna lõng oli väga põnev, kohati litritega, kohati karvane ja siis jälle hoopis erinevat moodi...ja lõngavöö peal oli õpetus ning muster ka olemas. Ühest tokist tuleb parajasti sall välja.



Olin üsna kannatamatu, et tulemust näha ja nii ma kohe beeži lõnga kallale asusin. Lõpptulemusena sai päris vahva sall ja nii pehme. Pikkust 130 cm ja laiust 14 cm.


Vardad: 5,0
Lõng: Schachenmayr "Arabella"
Lõin vardale 226 silma (2 silma rohkem kui vaja oli) ja kudusin antud mustrit 5 korda. Mõlemale poolele kudusin juurde rea sama tooni paellõnga. Must lõng on veel ootel...tõenäoliselt tuleb see teistsuguse mustriga, omalooming.


Tartust koju jõudes olin väga rõõmus, sest sain nii positiivsed muljed sellest väikesest "tuurist". Otsisin üles ja külastasin esimest korda "Pulloveri" poodi ning tänan kogu südamest le_.ili`t, kes nii lahkelt mind vastu võttis ja kohviga kostitas. Imearmas poeke rikkaliku kaubavalikuga ja lahke perenaisega... soovitan soojalt seda armast poodi külastada.

26 comments:

  1. Ūlle- какой красивый и тепленький джемпер для своего друга связала!! Он у тебя очень милый и ему к лицу новая одежка!! Шалька получилась очень симпатичная, весна задерживается- так что еще пригодится.

    ReplyDelete
  2. Armas kutsa tõesti ja sall..no lõnga ennast vaadates ei oskaks küll niisugust iludust oodata! Oi, kuis mulle meeldiks niisugusest materjalist ja just nõnda lainelise mustriga türkiissinine peleriin, aga praegu ei saa (jätan selle mõtte omale mälu salasoppi, et vajalikul hetkel kasutusele võtta).
    ***Aga Sinu tõid vaadates - "väikesed mehikesed ja memmekesed" Su töötoas on ikka tõesti väga usinad! Näib, et Sa kohtled neid väga hästi, et tulemused nii kaunid on!***
    Elina.

    ReplyDelete
  3. Igavesti vinge kampsun ja kaunis sall :).

    ReplyDelete
  4. Spasibo, Kuninganna!

    Aitäh, Elina! Peleriini idee on täitsa vahva, kindlasti jääb väga ilus.
    Nagu ma aru saan, kahtlustad mind "võõrtööjõu" pidamises....hihii.

    Aitäh, Annyliis!

    ReplyDelete
  5. Küll on vahva koer toreda kudumiga!!!

    Sall on tõesti pilkupüüdev ja huvitav!

    ReplyDelete
  6. Oi, milline nunnu kutsu! Neid pilte ma muudkui ootasin!!!
    Ühinen Sinuga Tartus käimise osas, "Pullover" ja tema perenaine jätsid sügava mulje ja kindlasti lähme sinna poodi veel!
    Salli hakkan ise homme kuduma...

    ReplyDelete
  7. See ongi see kutsu kampsik, nii vahva töö:)

    ReplyDelete
  8. Aitäh, Triinu! Koer on hästi armsake jah:) rõõmuga tegin talle kampsikut.

    Aitäh, Kati! Jään siis ootama sinu salli:)

    Aitäh, Laura! Peagi hakkan talle ka teist kampsikut kuduma, vaja veel mõelda millise teen.

    Aitäh, Sirtsuk! Nii tore kuulda, et meeldib:)

    ReplyDelete
  9. Hiiiii, milline Freddie, nii nunnu!
    Ah et olidki Sina siis Tartus, mul nii jäi kripeldama....Kujutad ette nägin täpselt Sinu moodi inimest... Tahtsin juurde karata, aga no kui ikka vaid pildil näinud, siis ei julge nagu :(...

    ReplyDelete
  10. Oh, koera kehakatet ja salli tulin ju ka kiitma :) suure õhinaga ununes, sall on tõeliselt kaunis...

    ReplyDelete
  11. Ave, oleks võinud juurde tulla küll. Täitsa naljakas, äkki nägidki mind...see oleks küll äge kokkusattumus, onju? Ma olin üle-eelmisel kolmapäeval:)

    ReplyDelete
  12. No siis ikka Sina- me olime tibiga "lõngatuuril" :D
    Ära Sa arva, et ma õhtul ei põdenud, mõtlesin ikka, et äkki ikka oli, äkki ikka oli... :)

    ReplyDelete
  13. Uskumatu! Kuidas Sa mu küll ära tundsid? Mina Sind küll ei näinud:( ...ja poleks kindlasti ka ära tundnud. No näed siis, tule korraks pika aja tagant Tartusse ja kohe jooksime kokku:) Igatahes VÄGA kahju, et Sa ligi ei astunud...ausalt öeldes, ega mina ka poleks julgenud.

    ReplyDelete
  14. Kutsa naudib oma kampsi! Sall on vahva, huvitav lõng!

    ReplyDelete
  15. Nii armas kutsu koos oma kudumiga!

    ReplyDelete
  16. No sina oled meil ikka üks väsimatu tegija. Muudkui koob ja nikerdab kauneid esemeid. Sellel koeral ei tohiks küll nüüd külm hakata ja sall efektlõngast on väga armsake.

    ReplyDelete
  17. Aitäh, Astra! Mis parata...no ma ei oska niisama olla, näpud peavad ikka käima:)

    ReplyDelete
  18. Väga nupsiku kampsiku oled kutsale kudunud ja sallilõng on väga vahva ning tulemus mõnusalt pehme paistab :)

    ReplyDelete
  19. Nii ilus kampsun koerale! Ma just ise alustasin sama kampsuni kudumist;)

    ReplyDelete
  20. Aitäh, Ene-Ly! Mulle nii meeldis seda kampsikut kududa, usun, et Sulle ka:). Ootan huviga Sinu kampsiku valmimist.
    Hetkel ongi mul sama lõike järgi teine kampsik varrastel (muster ainult teine), samale kutsale. Kaeluse tegin lühikese, sest kutsa omaniku arvats, see kahekordne kaelus jääb segama...

    ReplyDelete
  21. Jah, ma tegin ka selle kaeluse lühema. No ma teen tegelt teistsorti koerale, seega pean kogu kupatust veidi ümberdisainima:). Aga üle poole juba valmis! Väga mõnus kudumine on, kui vaid oleks aega rohkem seda teha. Ja võimalik, et totsakas lõnga jääb ka puudu:(. Eks pean siis midagi kõhu alla asenduseks leiutama:)

    ReplyDelete
  22. Nii vahva koer ja kampsun!
    Seda lõnga olen ma käinud mitu kuud piidlemas ja nillimas. Ära pole tihanud osta. Nüüd sinu salli sellest lõngast reaalelus nähes on hea kindel tunne ja omalegi tokk ära osta

    ReplyDelete
  23. Krista, see lõng on tõesti tore...kududa oli kohati halb, aga tulemus on kannatust väärt.

    ReplyDelete