Monday, May 30, 2011

Wool Peddler`s Shawl.

Eile sai lõpuks sallivenitustöö ette võetud ja juba paar päeva tagasi lõpetatud sall ära venitatud.
Mustri võtsin raamatust " Folk Shawls"...sellise mustriga salle olen ka varem teinud. Mulle meeldivad mõnusalt pehmed mohäärised sallid, soojad jahedamatel suveõhtutel kandmiseks.

Muster: Wool Peddler`s Shawl
Lõng: Novita Rose Mohair (kulus 3 tokki)
Vardad: 3,5

Kõige õigem värv on just sellel pildil, kus sall alles venitusel on...

This pattern is from the book "Folk Shawls" by Cheryl Oberle...I have knitted this pattern also before and I really like it. I love mohair shawls, these are so good and softs for colder summer evenings. The right color is on the last photo.

Pattern: Wool Peddler`s Shawl
Yarn: Novita Rose Mohair
Needles: 3,5

Mõned suvised kaelakeed ka...kõik saadaval:)...
Recently I have made some necklaces too...all are available...just write me:)








25 comments:

  1. Ma pole küll eriti pitssallide sõber, aga sellise salli omanik võiks olla küll. :) Keed on ka vahvad, lemmik on triibuliste kuupidega. Uskumatult virk oled! Triine

    ReplyDelete
  2. Oi kui kena rätik taas või sall, kuidas keegi nimetab.
    Lihtne ja armas.
    Ma lausa jumaldan neid 3nurkseid rätte.
    ootan pikislmi aega, et saaksin uuesti vardad kätte võetud.
    Kuid praegu püüan uue elurütmiga harjuda ja siis uuesti sukeldun näputöösse.
    Sinu keed on kah omanäolised ja igati naksid.
    Just nii sinulikud :D

    ReplyDelete
  3. Aitäh, Triine! Mulle meeldib väga pitssalle kududa, aga kanda eelistaksin ma just selliseid pehmeid nagu see viimane sall.

    Aitäh, Astra! Pead vardad varsti kätte võtma, sest ma saan sind nüüd rõõmustada...tead küll millega:) Kirjutan sulle pärast meilile...

    ReplyDelete
  4. Oi kui kena sall! Ja millised ehted...!!! Imelised ju! Palju see hind neil ka on, kui küsida tohib?

    ReplyDelete
  5. Ülle, selline raamat, ma polnud kuulnudki:) põnev! Tõepoolest, just sellist rätikut kannaks jahedal juunikuu õhtul Ristna otsa tuulisel rannal.
    Heli

    ReplyDelete
  6. Tänud, Ene-Ly! Hind kõikidel 8.50 :)

    Aitäh, Heli! Selles raamatus on päris mitmeid ilusaid salle...teisi ma pole veel kududa jõudnud:) Muster on antud nii jutu kui ka skeemina, mis on eriti hea.

    ReplyDelete
  7. Sall lausa kutsub oma pehmuse ja soojusega. Ehted - üks ilusam kui teine...

    ReplyDelete
  8. Väga mõnus sall ja tundub nii pehmeke! Ehted on ilusad ja veelgi ilusamad!!!

    ReplyDelete
  9. Нежная, мягенькая, цвет очень приятный!Поздравляю с новой прекрасной работой!! Жаль, что у меня нет этой книги...

    ReplyDelete
  10. Aitäh, Meeli! On tõesti mõnusalt pehme...

    Aitäh, Triinu! Head sõnad teevad alati rõõmu!

    Spasibo, Kuninganna!

    ReplyDelete
  11. Nii ilus rätt - tundub tõeliselt pehme ja mõnus olevat. Ja värv on täpselt selline, et suveõhtul ümber võtta. Kaelakeed on mõnusalt suvised :)

    ReplyDelete
  12. Kurvalt mõtlen, et minu ihu ei sobi sellele materjalile, aga rõõmsalt vaatan Sinu ühtlaselt kootud kaunist rätti, kaunist mustrit ja värvi ja ... ja kui mõtlen selle enda õlgade ümber, hakkabki soe !
    Sant.

    ReplyDelete
  13. Aitäh, Kadri! Värvi pärast ma selle lõnga ostsingi, mulle jäi see värv kohe poe silma.

    Aitäh, Elina! Nii südantsoojendavad sõnad...

    ReplyDelete
  14. Sall on väga peen, nagu ikka! Mulle hakkavad need kolmnurksed sallid üha enam ja enam meeldima. Võib olla peaks heegeldamise vahele ka vardad haarama:) Tegusat suve algust Sulle Ülle!

    ReplyDelete
  15. Nii armas ja pehme sall,võluv oma lihtsuses-no täpselt eestimaa suveõhtule loodud...ja ehted!...väga,väga osavad käed on jälle tegevuses olnud!

    ReplyDelete
  16. Tänud, Laura! Ära heegelnõela käest pane...ootan huviga su uusi pisikesi tegelasi:) Tegusat suve Sulle ka!

    Tänud, Kai! Sellele lõngale sobibki mu meelest lihtsus paremini kui üleni mustriline...

    ReplyDelete
  17. Väga ilus sall, selline hiirekõrvu kase värvi ma ütleks :).

    ReplyDelete
  18. Aitäh, Monika! Just täpselt seda värvi ongi...

    ReplyDelete
  19. Nii mõusalt pehme ja soe sall! :) Kenad ehted,suvised. :)

    ReplyDelete
  20. Tundub jah nii soe ja pehme, et kui ümber võtta, siis hakka lausa nurruma! Ehteäri peaks ajama ka, ehk saame kunagi külla tuldud...pikk maa ju tulla...

    ReplyDelete
  21. Aitäh, Diana!

    Aitäh, Kati! Ma olen alati arvanud, et teilt meile on pikem maa kui meilt teile...:)

    ReplyDelete
  22. Selle räti puhul ei teki küsimustki nagu pitsiliste puhul, et 'ei tea kas selline sooja ka annab' :D Olen ise ka suur mohääri fänn juba kõva 30 aastat, sest need esemed on väga soojad, püsivad vormis ja on pikaealised.
    Ehetest meeldivad mulle siniste mummudega kõige enam.
    Sallinõelad üle antud ning saajate poolt üllatuse ja tänuga vastu võetud nii Minskis kui Ida-Virumaal. Aitäh veelkord - see lihtsalt on väga eriline tunne kinkida seda mida ise väga armastad ja tead, et selline kingitus liigutab saajat pisarateni.
    Kaunist ja sooja suve!
    Lotte vanaema Tiiu

    ReplyDelete
  23. Aitäh, Tiiu! Nii tore kuulda, et sallinõelad saajatele rõõmu tegid. Aga see oli nii ilus ja läbimõeldud kingitus ju ka...ja ma vaatasin su blogist kuidas sa pakkinud olid, väga vahvalt!

    ReplyDelete