Thursday, September 1, 2011

Tšillimoos.

Sel suvel annavad mul kasvuhoones rikkalikku saaki paprikad ja tšillipiprad...otsisin internetist siit ja sealt, et leida põnevat hoidist ja juhuslikult sattusin sellisele põnevale retseptile "Ise tehtud.Hästi tehtud" blogis:



Täna keetsin selle põneva hoidise valmis...tulemuseks magusapoolne tšilline hoidis. Värvilt imeilus punane:)

Tšillipipart panin vähem kui retseptis oli antud ja järgmisel korral vist suhkrut paneks ka natuke vähem...aga eks maitsed ole ju erinevad:)

12 comments:

  1. Põnev keedis ja pildilt paistavad nummid kõrvitsad :)

    ReplyDelete
  2. Eksootiline ja isuäratav!
    Tegin tomati, sibula, tšilli, mädarõika, küüslaugu gemüüset- u 5 liitrit. Ja paari nädalaga pea kõik haihtunud. Nii maitsev oma ja hää.

    ReplyDelete
  3. Ainika...mulle endale ka need pisikesed kõrvitsad väga meeldivad. Igal aastal kasvatan:)

    Nele...oma tehtud on ju ikka hea! Ma olen ka igasuguseid erinevaid hoidiseid sel aastal juba teinud, nii mõnus tegevus.

    ReplyDelete
  4. Sain sel aastal ühe tuttava käest maitsta esimest korda tšillimoosi ja superhea oli, hakka või tsillit kasvatama.

    ReplyDelete
  5. Oi kui ilusat värvi..no on ikka mõnus ju kui külmal talvel kapist midagi suve(tulist)sooja võtta on ;)!

    ReplyDelete
  6. Sirtsuk...kui teha tahad ja tšillit vaja, siis anna teada:) Ma võin saata, mul on seda sel aastal nii palju ja ma ei vaja sellist kogust.

    Kai...täpselt nii:)

    ReplyDelete
  7. See tundub hull ettevõtmine tsillit postiga saata, aga tänan pakkumast! ;)
    Aga sain siit juba tõuke, et peaks mõni teine aasta endale ka seda maha panema ja oma tsillimoosi proovima.

    ReplyDelete
  8. Sirtsuk, ma olen postiga lilletaimi ja juurikaid saatnud, asi see tšilli siis saata:)

    ReplyDelete
  9. Tundub põnev retsept. Tule või maitsma! Kaks krehvtist, paprika ja tšilli. Järgmisel aastal proovin ka neid kasvatada.

    /vusserdis/

    ReplyDelete
  10. Vusserdis, kindlasti proovi järgmisel aastal järgi...aga maitsma võid muidugi ka tulla:)

    ReplyDelete
  11. Jaja! Mina see olin, kellele Yllep juurikaid ja seemneid saatis ;) Täiesti toimiv äri oli- juurikad kõik kenasti juurdunud ja loodetavasti seemnetest saavad ka lupiinid.
    Tegin ka tšillimoosi- järgmisel korral panen vähem suhkurt ja rohkem tšillit. See Balti jaama tšilli on natuke uimane. Ma pidin ika mitmeid kordi kuivatatud helvestega särtsu lisama, et asi kreftine saaks :)

    ReplyDelete
  12. Minu jaoks sai ka natuke liiga magus, aga samas väga põnev maitse. Mul oma tšillid on väga äkilised, õnneks kummikinnastega hakkisin...eelmine kord kui neid lõikusin, siis näpud "põlesid" terve päeva. Vastik tunne.

    ReplyDelete