Friday, January 18, 2013

Palmikutega barett.


Kõik sai alguse sellest, et ühel mu väga toredal sugulasel on sall, aga sinna juurde ei ole tal baretti :)
Kuna tal on veebruari alguses sünnipäev tulemas, siis otsustasin prouale salli juurde bareti kududa.  Ma koon väga harva midagi kingituseks ja ainult neile, keda tean käsitööd hindavat. Seekord võisin seda julgelt teha :)



Toonilt sai peaaegu sama, mis sallgi... loodan, et talle meeldib. Mulle meeldis see kudumistöö endale väga, teha oli huvitav ja vardaid oli raske käest panna. Mõnus tunne...

Muster:  Ravelrys: "Once Upon a Time" - Inspired Dreamy Beret by Leslie Dalton.

Lõng: Villane  (wool) + Debbie Bliss Angel (76% Super Kid Mohair, 24% Silk)
Vardad: 2,5 ja 3,0
Ääre sisse kudusin elastikniidi.

Mohäär sai küll otsa, aga villast on veel järgi... leidsin sarnast tooni mohääri teiselt tootjalt : valmimas on bareti juurde ka soojad palmikulised käpikud :)


9 comments:

  1. Väga ilus müts ja supermõnusa koostisega lõngast! Luksuslik kingitus!
    Varasema postituse randmekanned on ka väga efektsete punaste juttidega. Mulle meeldivad!

    ReplyDelete
  2. Väga luksuslik ühendus ja värv on ilus!:)

    ReplyDelete
  3. Aitäh, Annelix ja Kai! Lõng on tõesti luksuslik ning tulemus sai ka mõnusalt pehme.

    ReplyDelete
  4. Väga tore ja kaunis kingitus!

    ReplyDelete
  5. Väga ilus barett. Super kingitus käsitööd hindavale sõbrale. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Diana! Ma loodan, et talle meeldib :)

      Delete