Wednesday, January 2, 2013

Üllatuste ja rõõmu aeg.


Head uut aastat, armsad sõbrad ja tuttavad ja käsitööhuvilised!

Mul on olnud väga tore ja üllatusterohke aeg. Jõulud ongi ju üllatuste  ja rõõmu aeg :)

Detsembris sain ma üllatuskirja, kus pakuti mulle ilusat kudumisteemalist kaarti. Kaardi muudab eriliseks selle saamislugu... kuidas Belgias ühe antiigipoe aknalt see kaart vastu vaatas ja kuidas see lõpuks minuni jõudis. Nii armas! Aitäh, armas Sirilin, sellise üllatuse eest!


Lisaks oli Sirilin koostanud imearmsa mustri tervituskaardiks, mul pole lihtsalt sõnu. Kindlasti koon selle järgi midagi valmis ka...


Järgmiseks saabus vahva kudukaart Soomest Pauliinalt:


Jõulude paiku potsatas postkasti kogukas ümbrik... ootamatu kingitus armsalt kudusõbralt Martabertalt : kaunid kindad ja ilus kaart. Aitäh!!!


Üllatused jätkusid ka täna :)  Imearmas ja ootamatu üllatus Kerstinilt Saksamaalt. Danke, Kerstin!


Teine üllatus oli täna postkastis AlleRaalt, kes saatis 4 armast kudukaarti. Suur-suur tänu Sulle! Ma olen nii rõõmus ja tänulik ning üllatunud selliste ootamatuste üle!


Eelmine aasta oli kiire ja tormakas, aeg aina lendas.  Viimasel minutil jõudsin sõpradele ja headele tuttavatele kaardid teele saata... ma armastan kommet saata postiga jõulutervitused.  Ja mis on toredamat kui leida postkastist kiri või kaart sõbralt!











16 comments:

  1. Vau mis hunnik kaarte! :) See võis tõeliselt mõnus aeg olla! Ma sain sinu armsa kaardi ka kätte! Aitäh! Ilusat aastat Sulle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kadri, tore, et kaart kohale jõudis.
      Kaarte tuli päris palju sel aastal... lisaks Eesti kaartidele sain ka kaarte oma kirjasõpradelt teistest riikidest. Kaugemad kaardid tulid Jaapanist ja Taiwanist :)

      Delete
  2. Mis sa ikka imestad- headel lastel ongi toredad jõulud ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ju siis olen hea laps olnud, Teet ütles muide samad sõnad :)

      Delete
  3. Aitäh oma saaki jagamast ...:) Ja imeilusat Uut Aastat Sulle!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kai, sulle soovin samuti ilusat uut aastat ja põnevaid vardaliigutusi!

      Delete
  4. Just, just! Mõtlesin sama, et oled ikka hea laps olnud. Armas ju! Ilusaid tegemisi ja head fantaasialendu Sulle edaspidisekski!
    annelix

    ReplyDelete
  5. Tore, et kogu muudkui täieneb. Belgia kudukaart on eriti vahva!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänu sulle täienes lausa nelja kaardi võrra! Aitäh veelkord!

      Delete
  6. See esimene kaart on väga šikk! ;)

    ReplyDelete
  7. Сколько красивых открыточек!!!!
    Думаю награда будет еще одним новогодним подарком!
    http://papillone-rouxe.blogspot.com/2012/12/blog-post_19.html

    ReplyDelete