Thursday, September 17, 2015

Poolkindad Ritale.


Hirmus tahtmine on kududa, aga kuidagi ei saa ega saa ma midagi tehtud :) Poolkinnaste tellimus tuli nii õigel ajal, oligi hea põhjus kampsuni kudumine vahepeal pooleli jätta. Kampsunist on umbes 65% valmis... nüüd hoian juba hinge kinni, et lõnga jaguks.

Aga nüüd kinnastest, olen selliseid varem juba mitmeid värve kudunud... nii, et ei midagi uut ega erilist.


Lõng: Novita Rose Mohair
Vardad: 2,5
Mudel: minu



Sügis on käes, mulle sügis meeldib... soe ja värviline!



Järgmine postitus tuleb varsti, väike vihje on viimasel pildil :)

2 comments:

  1. Ahaa, see tuleb alles põnev lugemine! Mina tean! Aga ma ootan nüüd kampsunit ka:)

    ReplyDelete
  2. See on tõesti ilus kindamuster ja kampsunit ning vihjejärge ootan ka põnevusega!

    ReplyDelete